مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 03:252021-12-29دانش

وزیر علوم: جهاد دانشگاهی در بخش هایی واقعاً مرجعیت علمی و فناوری دارد


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در بازدید از نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی گفت: جهاد دانشگاهی هم در بخش آموزش و هم در بخش پژوهش به مرجعیت قابل تقدیری دست پیدا کرده است.

- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در بازدید از نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی گفت: جهاد دانشگاهی هم در بخش آموزش و هم در بخش پژوهش به مرجعیت قابل تقدیری دست پیدا کرده است.

دکتر محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی در گفت وگو با ایسنا تأکید کرد: حقیقتاً بازدید از نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی، در انسان احساس غرور، شادی و امید ایجاد می کند که در کشور ما در عرصه فناوری و علم نافع، چه کارهای بزرگی انجام شده است و جهاد دانشگاهی زحمات زیادی کشیده است و در بخش هایی واقعاً مرجعیت علمی و فناوری دارد که قابل تقدیر است.

دکتر زلفی گل افزود: زحمات دانشمندان و فناوران جهاد دانشگاهی را تمام قد می ستاییم و امیدواریم مسئولان کشور، با اعتماد به این فناوران و دانشمندان، شرایطی ایجاد کنند که از پتانسیل آنها در راستای رفع نیازهای جامعه هرچه بیشتر استفاده شود و بتوانیم بستر رشد و بلوغ علمی، فناوری و نوآوری این عزیزان را فراهم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر علوم: جهاد دانشگاهی در بخش هایی واقعاً مرجعیت علمی و فناوری دارد

وزیر علوم: جهاد دانشگاهی در بخش هایی واقعاً مرجعیت علمی و فناوری دارد