مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 03:352021-12-29ورزشي

غیبت مدال آوران توکیو و جهانی در اردوی پاراوزنه برداری


سرمربی تیم ملی پاراوزنه برداری با بیان این که برای اعزام ورزشکاران به بازی های پاراآسیایی چین از تمام ظرفیت ها استفاده خواهیم کرد، گفت: هیچ وزنه برداری برای پوشیدن پیراهن تیم ملی پشت خط باقی نخواهد ماند.

- حسین توکلی در گفت وگو با ایسنا، درباره زمان شروع اردوی تیم ملی پاراوزنه برداری اظهار کرد: نخستین اردوی تیم ملی پاراوزنه برداری از اواخر دی در محل فدراسیون برگزار می شود که در این اردو مدال آوران بازی های پارالمپیک توکیو و قهرمانی جهان گرجستان به خاطر استراحت و داشتن ریکاوری بیشتر در اردو حضور نخواهند داشت.

وی در پاسخ به این پرسش که چقدر از عملکرد تیم در مسابقات قهرمانی جهان گرجستان راضی بودید، افزود: در این مسابقات با وجود این که حال تیم خوب نبود، اما وزنه برداران فراتر از انتظار ظاهر شدند و بعد از سالها دوباره توانستیم سکوی قهرمانی را به خود اختصاص دهیم.

سرمربی تیم ملی پاراوزنه برداری با اشاره به تشدید آسیب دیدگی روح الله رستمی در مسابقات قهرمانی جهان گرجستان، اظهار کرد: وی در حالی در قهرمانی جهان گرجستان موفق به کسب مدال نقره شد که از ناحیه کتف آسیب دیدگی داشت و به دلیل فشار بیش از حد در جریان مسابقات، متاسفانه کتف سمت راستش نیز دچار آسیب دیدگی شد که در حال درمان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غیبت مدال آوران توکیو و جهانی در اردوی پاراوزنه برداری

غیبت مدال آوران توکیو و جهانی در اردوی پاراوزنه برداری