مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 03:552021-12-29پزشكي

ثبت پنجمین روز بدون فوتی کرونا در هرمزگان


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: خوشبختانه در شبانه روز گذشته برای پنجمین روز در دیماه مورد فوتی جدید کرونا در استان ثبت نشد و آمار فوتی ها در رقم 2 هزار و 457 باقی ماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، دکتر فاطمه نوروزیان سه شنبه شب به رسانه ها اعلام کرد: در شبانه روز گذشته 34 نفر دیگر به شمار بستری های کرونا در هرمزگان اضافه شد و مجموع بستری ها به 84 نفر رسید.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر از مجموع بستری ها 15 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر هستند که حال 4 نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

نوروزیان با اشاره به آخرین وضعیت مبتلایان به سویه اومیکرون در هرمزگان ، ابراز داشت: هیچکدام از مبتلایان بستری نبوده و به صورت سرپایی درمان های لازم را دریافت می کنند و حال عمومی آنها مساعد است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ابراز داشت: خوشبختانه واکسیناسیون کرونا به ویژه تزریق دز سوم تاثیر بسزایی در کاهش علایم کرونا در سویه جدید داشته که روند تزریق این دز در استان مناسب بوده و تاکنون 169 هزار و 9 نفر در هرمزگان دز سوم را تزریق کردند.

دکتر نوروزیان با تاکید بر رعایت هر چه بیشتر پروتکلهای بهداشتی به ویژه زدن ماسک و فاصله گذاری اجتماعی، گفت: تنها با واکسیناسیون و رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی می توان از اوج گیری دوباره کرونا به ویژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت پنجمین روز بدون فوتی کرونا در هرمزگان

ثبت پنجمین روز بدون فوتی کرونا در هرمزگان