مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 04:452021-12-29سياسي

لزوم توجه ویژه به وضعیت اقتصادی کشور/ بروکراسی اداری مانع صادرات


نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس از طرح ها و راهکارهای دولت که به حل مشکلات اقتصادی مردم کمک کند، حمایت می کنند.

- فداحسین مالکی در گفت و گو با خبرنگارمهر، اظهار داشت: نمایندگان مجلس از راه کارهای دولت برای حل مشکلات معیشتی استقبال کرده و آماده همکاری با دستگاه های اقتصادی هستند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: البته مجلس شورا ی اسلامی باید از نقش نظارتی خود برای حمایت از طرح های اقتصادی و مبارزه با تخلفات اقتصادی بهره گیری کند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر شاهد تخلفاتی در حوزه اقتصاد و به خصوص برخی بانک ها هستیم که باید با آن مبارزه شود، تصریح کرد: برای مبارزه با فساد در حوزه بانکداری باید ساختار بانک ها اصلاح شود و با تدوین قوانینی به مقابل با آن پرداخت.

مالکی با اشاره به اینکه، قاچاق کالا به تولید داخلی لطمه جدی زده است، گفت: بروکراسی اداری از جمله موانع بر سر راه صادرات و واردات کالاها در بازارچه های مرزی محسوب می شود که باید رفع شود.

وی با تاکید بر اینکه از افراد بی انگیزه و کم تجربه نباید در بنگاه های اقتصادی بهره گیری شود، افزود: توجه ویژه به وضعیت نابسامان اقتصادی کشور ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه ویژه به وضعیت اقتصادی کشور/ بروکراسی اداری مانع صادرات

لزوم توجه ویژه به وضعیت اقتصادی کشور/ بروکراسی اداری مانع صادرات