مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 04:502021-12-29سياسي

معیار تشخیص حق از باطل پیروی از خط ولایت است


استاد دانشگاه با اشاره به اینکه معیار تشخیص حق از باطل پیروی از خط ولایت است، گفت: شناخت دشمن و تحلیل اتفاقات در تشخیص حق از باطل و نقشه دشمنان مؤثر است.

- ، محمد دوستار شامگاه سه شنبه در گفتگوی ویژه خبری با بیان اینکه بصیرت به معنای تشخیص حق از باطل است، اظهار کرد: مهمترین معیار بصیرت، حق شناسی و آگاهی توأم با عمل است.

استاد دانشگاه با اشاره به اینکه زمان شناسی ویژگی بارز افراد با بصیرت است، بیان کرد: جلوگیری از بروز حوادث و موضع گیری درست در زمان حوادث و نگاه عمیق داشتن به حوادث اجتماعی از جمله شاخصه های بصیرت است .

وی افزود: دشمن به شیوه های مختلف اعم از جنگ نرم و سخت با انقلاب تقابل کرده و برای پیاده سازی طرح های خود از شیوه هایی همچون نفوذ در دل برخی افراد ناآگاه استفاده می کند و یا از طریق نهادها و NGO ها وارد صحنه می شود.

دوستار با بیان اینکه معیار تشخیص حق از باطل، پیروی از خط ولایت است، تصریح کرد: شناخت دشمن و تحلیل اتفاقات در تشخیص حق از باطل و نقشه دشمنان مؤثر است.

وی نفوذ مدیریتی و اجرایی از طریق گماردن افراد ناکارآمد در پست ها را از جمله شیوه دشمنان دانست و بیان کرد: نخبگان و خواص باید تحلیل های درست و به موقع ارائه دهند تا مردم هنگام انتخاب دچار مشکل نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معیار تشخیص حق از باطل پیروی از خط ولایت است

معیار تشخیص حق از باطل پیروی از خط ولایت است