مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 05:352021-12-29ورزشي

ورزش بیماران خاص البرز نیازمند توجه مسئولان


رییس هیئت ورزش های بیماران خاص گفت: به جهت اینکه این هیات در میان مردم و مسئولان زیاد شناخته نشده خیلی کم مورد حمایت قرار می گیریم.

- رضا رودگر در گفت و گو با ایسنا گفت: هیات ورزش های بیماران خاص استان البرز زیر نظر فدراسیون ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضا فعالیت می کند.

وی گفت: ما برای 6 گروه بیماری خاص که توسط فدراسیون مشخص شده است برنامه ریزی ورزشی کرده ایم .

وی افزود: بیماران هموفیلی، تالاسمی، دیابت، دیالیز ،همودیالیز، ام اس و دریافت کننده های پیوند اعضا بیمارانی هستند زیر نظر هیات ورزش می کنند.

رییس هیات ورزش های بیماریهای خاص گفت :این 6 گروه در 12 رشته ورزشی مشخص فعالیت می کنند، بیماران هموفیلی و همودیالیز (ورزش دارت)بیماران ms(ورزش دارت ،شطرنج، پتانک زیر مجموعه بولینگ و بیلیارد ) و بیماران پیوند اعضا (شنا، دومیدانی، تنیس خاکی، تنیس روی میز، اسکواش و دوچرخه سواری) را انجام می دهند.

رودگر در ادامه افزود: این هیات مدت 6 سال است که فعالیت خود را به صورت حرفه ای آغاز کرده، در طی این 6 سال با برنامه ریزی های صورت گرفته توانستیم از بین 31 استان رتبه چهارم را از آن خود کنیم.

وی اظهار کرد: تلاش های زیادی جهت شناختن این هیأت در سطح جامعه انجام دادیم اما متاسفانه خیلی از مردم و مسئولان از وجود همچین هیئتی در سطح استان بی خبرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش بیماران خاص البرز نیازمند توجه مسئولان

ورزش بیماران خاص البرز نیازمند توجه مسئولان