مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 05:552021-12-29حوادث

اسیدپاشی در شهرک مریم شهریار/ عامل اسیدپاشی تحت تعقیب است


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با اشاره به وقوع حادثه اسیدپاشی در یکی از بوستان های شهرک مریم شهریار، گفت: عامل اسیدپاشی که بر اثر حدسیات دارای اختلال روحی و روانی بوده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، روز گذشته اتفاق عجیبی در یکی از بوستان های شهرک مریم شهریار واقع در فاز 1 اندیشه رخ داد که در آن مردی ناشناس که ماسک به صورت داشته از پشت بوته ها اقدام به اسیدپاشی بر تعدادی از بانوانی که در پارک مشغول ورزش بوده اند، می کند و متواری می شود.

سرهنگ مهدی سرپناه معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهریار، گفت: عامل متواری اسیدپاشی که بر اساس شواهد و حدسیات دچار اختلال روحی و روانی بوده شناسایی شده و تحت تعقیب است.

وی با اشاره به عدم بروز مصدومیت و سوختگی جدی، افزود: یکی از خانم ها که بر اثر سوختگی پشت پا و دست چپ به بیمارستان منتقل شده بود، در سلامتی به سر برده و دچار مشکل خاصی نیست.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی غرب استان تهران بیان کرد: خانم ها اعلام کردند که هیچ گونه مشکل و خصومتی با هیچ شخصی نداشته اند و این مساله فرضیه مشکل اختلال روانی عامل اسیدپاشی را تقویت می کند.

انتهای پیام/ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسیدپاشی در شهرک مریم شهریار/ عامل اسیدپاشی تحت تعقیب است

اسیدپاشی در شهرک مریم شهریار/ عامل اسیدپاشی تحت تعقیب است