مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 06:102021-12-29سياسي

هویت یک شهید گمنام در هرمزگان شناسایی شد


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس هرمزگان گفت: هویت شهید گمنام مدفون در منطقه سیاهو شناسایی شد.

- سردار حبیب الله میرزایی صبح امروز (هشتم دی ماه) در نشست هماهنگی مراسم بزرگداشت شهید گمنام تازه شناسایی شده و تشییع پیکر مطهر سه شهید گمنام، افزود: پس از انجام آزمایشات دی ان ای هویت یک شهید گمنام در منطقه سیاهو شناسایی شد.

وی اظهار کرد: این شهید گمنام در منطقه سیاهو تدفین شده و هویت ایشان شهید غلامرضا ترابی است، این شهید گرانقدر در دوران دفاع مقدس به عنوان نیروی لشکر 21 حمزه سیدالشهدا (ع) ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال 66 مفقودالاثر شد که به صورت گمنام در منطقه سیاهو هرمزگان تدفین شده است.

سردار میرزایی عنوان کرد: متاسفانه مادر و پدر این شهید در قید حیات نیستند و خواهران و برادران شهید به همراه چند نفر از نزدیکان شهید امشب وارد بندرعباس شدند.

وی اضافه کرد: اجرای برنامه یادواره برای این شهید در نظرگرفته شده است و ساعت 14 امروز چهارشنبه با حضور اعضای خانواده، مردم و مسئولان یک مراسم با شکوه برگزار می شود.

سردار میرزایی با دعوت مردم منطقه سیاهو برای حضور در این مراسم بیان کرد: همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، فضای استان هرمزگان به ورود پیکر پاک سه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هویت یک شهید گمنام در هرمزگان شناسایی شد

هویت یک شهید گمنام در هرمزگان شناسایی شد