مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 06:252021-12-29ورزشي

ولایتمداری و بصیرت مردم در نهم دی سال 88 فتنه استکباری را خنثی کرد


عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی بر لزوم تصویرسازی یوم الله نهم دی با هدف مانایی آن در سپهر سیاسی کشور و دفع توطئه های استکبار تأکید کرد.

-  علی کریمی فیروزجایی در گفت وگو با خبرگزاری فارس در ساری با گرامیداشت حماسه نهم دی اظهار کرد: نهم دی تولد دوباره انقلاب در کوران حوادث طوفانی فتنه بود.

وی حماسه مردمی نهم دی را به مثابه انقلابی دیگر برای حفط ارزش های انقلاب دانست و گفت: محور اساسی قیام مردمی در نهم دی سال 88 اعلام وفاداری مردم سراسر کشور نسبت به ولایت و رهبری و ارزش های دینی و انقلابی بود.

 نماینده مردم بابل با اشاره به فتنه سال 88 ادامه افزود: در فتنه سال 88، طیف ناسازگار با ارزش های انقلابی داخل در پیوند با دشمنان بیرونی نظام تغییر و براندازی انقلاب را دنبال می کرد.

 کریمی فیروزجایی با اشاره به خسارت های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی ناشی از عملکرد فتنه گران در سال 88 گفت: فتنه سال 88 تحقق دستاوردهای انقلاب را در کوران حوادث ناشی از آن به تأخیر انداخت.

کریمی فیروزجایی با تأکید بر ماهیت حماسه نهم دی که مردمی و از رخدادهای تاریخی و الهی بود، اظهار کرد: قیام مردم ایران در نهم دی جلوه الهی نظام اسلامی را در ولایتمداری و ارزشگرایی به تصویر کشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولایتمداری و بصیرت مردم در نهم دی سال 88 فتنه استکباری را خنثی کرد

ولایتمداری و بصیرت مردم در نهم دی سال 88 فتنه استکباری را خنثی کرد