مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 06:252021-12-29سياسي

مردم در 9 دی اجازه میدان داری به فرصت طلبان ندادند


مردم با حضور حماسی و با بصیرت خود در 9 دی سال 1388 اجازه ندادند مغرضان و بدخواهان کشور میدان دار شوند.

- ایسنا/اصفهان امام جمعه موقت اصفهان گفت: مردم با حضور حماسی و با بصیرت خود در 9 دی سال 1388 اجازه ندادند مغرضان و بدخواهان کشور میدان دار شوند.

حجت الاسلام محمدتقی رهبر در گفت وگو با ایسنا درباره حماسه 9 دی که به نام روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نام گذاری شده است، اظهار کرد: در سال 1388 انتخابات ریاست جمهوری برگزار و نتایج آن توسط مراجع قانونی تأیید شد، اما کاندیدایی که رأی نیاورده بود مردم را به خیابان ها کشاند که در پی آن اتفاقات ناخوشایندی رخ داد، اما مردم فریب دشمنان نظام و انقلاب را نخوردند و با بصیرت خود به فرمان رهبری لبیک گفتند و در روز 9 دی با حضور حماسی خود تحرکات دشمن را عقیم ساختند.

وی افزود: سران فتنه با وجود فجایعی که به بار آوردند از لطف نظام اسلامی برخوردار شدند و در حالی که مجازات آنان بسیار سنگین بود فقط در یک مکان خاص تحت نظر قرار گرفتند.

هر نظام دیگری اگر سر کار بود کسانی را که موجب خونریزی شده بودند با مجازات بسیار سنگین تر مواجه می کرد، اما نظام اسلامی با رحمت و عطوفت با آنان برخورد کرد.

امام جمعه موقت اصفهان گفت: وقایع سال 88 و در کل تاریخ درسی برای آیندگان است که به هوش باشند و میدان به دست فرصت طلبان ندهند و پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم در 9 دی اجازه میدان داری به فرصت طلبان ندادند

مردم در 9 دی اجازه میدان داری به فرصت طلبان ندادند