مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 06:402021-12-29سياسي

راهکارهای اجرای کامل دولت الکترونیکی و تحول دیجیتال بررسی شد


راهکارهای تسریع در تحول دیجیتال و اجرای کامل دولت الکترونیکی در دیدار معاون رییس جمهور و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مورد بررسی قرار گرفت.

- به نقل از وزارت ارتباطات، راهکارهای تسریع در تحول دیجیتال در نظام اداری کشور و اجرای کامل دولت الکترونیکی با حضور میثم لطیفی معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور و جمعی از معاونان وی در سازمان فناوری اطلاعات ایران و دیدار با عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مورد بررسی قرار گرفت.

در این برنامه ابتدا حاضرین از مرکز ملی تبادل اطلاعات کشور بازدید کردند و سپس در نشستی پروژه ها و برنامه های در دست اقدام در حوزه های دولت الکترونیکی و راه اندازی پنجره واحد خدمات دولت هوشمند تشریح و درباره آن ها گفتگو شد.

در ادامه دو طرف بر ضرورت تسریع در تحول نظام اداری کشور برای افزایش رضایت مندی مردم تأکید کردند و رمز تحقق چنین تحولی را نیز هوشمندسازی و اجرای کامل دولت الکترونیکی دانستند.

وزیر ارتباطات در این جلسه خواستار ایجاد تعامل و هماهنگی بیشتر بین دستگاهی برای کنار زدن موانع پیش روی تحقق کامل دولت الکترونیکی در کشور شد.

رییس سازمان اداری و استخدامی کشور نیز بابیان اینکه برای تحول در دولت، چاره ای جز هوشمندسازی نداریم، بر آمادگی کامل سازمان اداری و استخدامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکارهای اجرای کامل دولت الکترونیکی و تحول دیجیتال بررسی شد

راهکارهای اجرای کامل دولت الکترونیکی و تحول دیجیتال بررسی شد