مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 06:452021-12-29سياسي

ساخت و ساز غیرمجاز از چالش های مهم شهر ساوه است


ساخت و ساز غیرمجاز یکی از چالش های مهم شهر ساوه است که عمده ترین نگرانی آن علاوه بر بوجود آمدن حاشیه های شهر , عدم وجود ایمنی کافی در موارد خطر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه , امیررضا یوسفیان شهردار ساوه شب گذشته در نشستی با خبرنگاران و اصحاب رسانه ساوه با بیان اینکه سه حوزه خدمات شهری , عمران و اداری مولفه های اصلی مدیریت در شهرداری است گفت : توجه به زیرساخت ها بعنوان توسعه پایدار معنی پیدا میکند که ساوه نیاز مبرم به تامین زیرساخت در حوزه های مختلف دارد .

  وی با بیان اینکه در بررسی نقاط مختلف شهر بیش از 20 نقطه حاشیه شهر دیده ام گفت : وقتی مناطق حاشیه شهر بوجود آید طبیعتا عرصه برای سوء استفاده کنندگان ار اراضی ملی و برخی دلالان فراهم خواهد شد که ذیل حوزه عمران و شهرسازی باید به آن رسیدگی شود .

  شهردار ساوه افزود : ساخت و ساز غیرمجاز یکی از چالش های مهم شهر ساوه است که عمده ترین نگرانی آن علاوه بر بوجود آمدن حاشیه های شهر , عدم وجود ایمنی کافی در موارد خطر خواهد بود .

  یوسفیان توسعه متعادل و توزیع عادلانه خدمات را مد نظر مدیریت شهری دانست و گفت : از دیگر مشکلات مهم در شهر ساوه نبود حریم مشخص است که باید در دوره های بلند مدت طی 10 تا 30 سال ضمن تهیه نقشه راه , برنامه ریزی های مدیریتی صورت بگیرد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت و ساز غیرمجاز از چالش های مهم شهر ساوه است

ساخت و ساز غیرمجاز از چالش های مهم شهر ساوه است