مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 06:452021-12-29فرهنگي

120 هزار عنوان کتاب در نمایشگاه مجازی آذربایجان غربی عرضه می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: از امروز با برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب در استان 120 هزار عنوان کتاب به علاقمندان عرضه می شود.

- در خصوص روند برگزاری نمایشگاه کتاب به صورت مجازی اظهار کرد: نمایشگاه مجازی کتاب استان آذربایجان غربی فرصت خوبی است تا مردم حتی از دورافتاده ترین روستاهای این استان بتوانند به راحتی حجم گسترده ای از کتاب های متنوع را رصد کرده و انتخاب کنند.

وی ادامه داد: در هفدهمین نمایشگاه کتاب استان آذربایجان غربی (نمایشگاه مجازی کتاب) بیش از هزار ناشر شرکت کرده اند و 120 هزار عنوان کتاب نیز به علاقمندان برای خرید کتاب عرضه می شود.

نوروزی افزود: بر اساس محدودیت و محرومیت در استان آذربایجان غربی معمولاً میزان خرید پایینی در حوزه کتاب داشتیم و در نمایشگاه های استانی نیز اصولاً ناشران خوب کشوری حضور نداشتند؛ مجازی شدن نمایشگاه موجب افزایش تعداد ناشران، به ویژه ناشران حرفه ای در این رویداد شده است.

وی با بیان اینکه آذربایجان غربی یک استان طولی بوده که از شمال تا جنوب استان حدود 750 کیلومتر فاصله است، گفت: اگر نمایشگاه کتاب به صورت حضوری برگزار می شد، مردم شمال و جنوب استان امکان حضور در نمایشگاه را نداشتند، بحث حمل و نقل کتاب نیز یکی از مشکلات جدی مردم در نمایشگاه های فیزیکی بود که در این دوره و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

120 هزار عنوان کتاب در نمایشگاه مجازی آذربایجان غربی عرضه می شود

120 هزار عنوان کتاب در نمایشگاه مجازی آذربایجان غربی عرضه می شود