مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 06:502021-12-29سياسي

اقدام و مقاومت ویژگی برجسته فاطمه زهرا (س) بوده است


نماینده ولی فقیه در مازندران اقدام و مقاومت را از ویژگی های برجسته حضرت فاطمه زهرا (س) یاد کرد.

- خبرنگار مهر ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی صبح چهارشنبه در همایش فصلی رؤسای دادگستری ها و دادستان های استان با گرامیداشت حماسه 9 دی و روز بصیرت اظهار داشت: یکی از ویژگی های حضرت فاطمه زهرا (س) اقدام و مقاومت بوده است.

وی با اظهار اینکه اگر اقدام همراه با مقاومت نباشد، مشکلات عدیده ای در جامعه ایجاد می شود، گفت: دستگاه قضایی در چنددهه گذشته در برخی از شرایط و زمان ها، اقدام های مناسبی انجام داده است.

وی با بیان اینکه در مقاطعی که اقدام ها پررنگ و به همراه استقامت و مقاومت نبود، شاهد میدان گرفتن مفاسد و فاسد شدیم، گفت: یکی از درس هایی که از مکتب فاطمه فاطمه زهرا (س) می آموزیم، اقدام و مقاومت است.

آیت الله محمدی لایینی اقدام به همراهی با دعوت اسلامی از جمله تلاش های حضرت فاطمه زهرا (س) ذکر کرد، گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) تظلم و دادخواهی خود را ثبت تاریخی کرده است و محکم و مستحکم اقدام و عمل کرده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تقدیر از تلاش های شهدای مدافع حرم گفت: شهدای مدافع حرم از الگوی ولایت درس گرفتند و مقابل استکبار ایستادند و ملت ایران نیز حماسه 9 دی را در دفاع از ولایت خلق کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام و مقاومت ویژگی برجسته فاطمه زهرا (س) بوده است

اقدام و مقاومت ویژگی برجسته فاطمه زهرا (س) بوده است