مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 07:052021-12-29سياسي

رییس دیوان محاسبات: بازرسی دستگاه ها می توانند کمک هیات های حسابرسی باشند


مهرداد بذرپاش نهادهای بازرسی سازمان های اجرایی را چشم بینای دولت دانست که می توانند به هیات های حسابرسی مستقر در دستگاه ها کمک مطلوبی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حجت الاسلام درویشیان رییس دفتر بازرسی ویژه رییس جمهور و نماینده ویژه رییس جمهور برای هماهنگی، پیگیری و اجرای نقشه ملی پیشگیری و مقابله با فساد در دستگاه های اجرایی، با حضور در دیوان محاسبات کشور با مهرداد بذرپاش دیدار کرد.

در این دیدار، بذرپاش با اشاره به اهمیت فعال سازی کنترل های داخلی دستگاه ها و یادآوری تکالیف قانونی در این باره، از کمک دیوان محاسبات با هدف کاهش انحراف در اجرای قوانین و اجرای بودجه سنواتی دستگاه ها خبر داد.

رییس کل دیوان محاسبات کشور با برشمردن اهمیت جایگاه بازرسی در سازمان های مختلف اجرایی، آنها را چشم بینای دولت دانست که می توانند کمک شایانی به ارتقای سلامت اداری در دستگاه های مختلف ملی و استانی داشته باشند و به هیات های حسابرسی مستقر در دستگاه ها کمک مطلوبی نمایند.

مهرداد بذرپاش سیاست گذاری صحیح اقتصادی و شناسایی بسترهای فساد و تلاش برای انسداد مسیرهای نفوذ مفسدین را جزو مهمترین اقدامات در راستای تحقق شعار پیشگیری به جای مچ گیری اعلام کرد و اختیارات تفویضی رییس جمهور و هیات وزیران به دفتر بازرسی مطابق اصل 127 قانون اساسی را فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دیوان محاسبات: بازرسی دستگاه ها می توانند کمک هیات های حسابرسی باشند

رییس دیوان محاسبات: بازرسی دستگاه ها می توانند کمک هیات های حسابرسی باشند