مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 07:152021-12-29سياسي

روایت پیشگامی اصفهانی ها در جمع کردن بساط فتنه گران/ 9 دی اوج سبقت مردم از خواص


فتنه سال 88 گناه نابخشودنی سران فتنه و فتنه گرانی است که هزینه های بسیاری را با دروغ بزرگ تقلب در انتخابات بر کشور و مردم تحمیل کردند اما با بصیرت مردم تابوت فتنه در 9 دی دفن شد، - خبرگزاری فارس اصفهان، تاریخ چهل ساله انقلاب اسلامی کم فراز و نشیب به خود ندیده است، روزگاری فتنه با بهانه اعتراض به بسته شدن روزنامه سلام و روزگاری هم به بهانه واهی تقلب در انتخابات فضای جامعه را به آشوب کشانده است.

8 ماه فتنه در کشور و هزینه تراشی برای نظام مسأله کوچکی نیست و نباید به این راحتی ها از کنار آن گذشت، هر ساله باید با بازخوانی و بازروایی تاریخ معاصر و آنچه بر ایران مان گذشته، اجازه نداد آشوب ها تکرار شود که خوب به یاد داریم همان روزها امام مان درِگوشی به ما گفت فتنه ها در پیش داریم .

اصفهانی ها هم مثل دیگر شهرهای کشور آن روزهای غبارآلود فتنه سال 88 را به یاد دارند که چگونه ارزش های ملت را آماج حمله و توهین قرار دادند، هتک حرمت هایی که شد و در یک کلام فتنه گران کار نکرده در این 8 ماه باقی نگذاشتند.

ظهر سرد ششم دی ماه و دهم محرم بود که صدای هلهله و بی حرمتی به سالار شهیدان جای صدای سنج و دمام و نوحه هرساله ظهر عاشورا را در خیابان های تهران و چند شهر دیگر گرفت و اینجا بود که مردم سرد و گرم چشیده دیگر صبر را جایز ندانستند و در اعتراض به این اهانت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت پیشگامی اصفهانی ها در جمع کردن بساط فتنه گران/ 9 دی اوج سبقت مردم از خواص

روایت پیشگامی اصفهانی ها در جمع کردن بساط فتنه گران/ 9 دی اوج سبقت مردم از خواص