مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 07:152021-12-29اقتصادي

گازرسانی به بخش مرکزی گراش پیشرفت 99 درصدی دارد


فرماندار گراش با اشاره به پروژه گازرسانی به بخش مرکزی این شهرستان، گفت: این پروژه در حال حاضر از پیشرفت فیزیکی 99 درصدی برخوردار است.

- ، مجید غلام پور صبح چهارشنبه در بازدید میدانی از روستاهای بخش مرکزی گراش که به منظور محرومیت زدایی و گسترش رفاه اجتماعی در روستای خلیلی از توابع بخش مرکزی گراش انجام شد، بیان کرد: نگاه جدی دولت در بخش تأمین انرژی نقاط روستایی و تقویت زیرساخت ها باعث می شود تا خلیلی در مسیر رشد اقتصادی و رونق کسب و کار و توسعه پایدار قرار بگیرد.

وی با اشاره به پروژه گازرسانی به بخش مرکزی این شهرستان با اعتباری افزون بر 50 میلیارد تومان تاکید کرد: این پروژه در حال حاضر از پیشرفت فیزیکی 99 درصدی برخوردار است.

فرماندار گراش ابراز امیدواری کرد: تلاش می شود این طرح تا دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.

غلام پور خاطرنشان کرد: با افتتاح این پروژه علاوه بر تأمین انرژی مورد نیاز صنایع واقع در مسیر و رونق سرمایه گذاری و افزایش تولید، بیش از 12 هزار نفر از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

او همچنین از توسعه شبکه آبرسانی مجتمع فداغ در بخش مرکزی نیز خبر داد و گفت:: مجتمع آبرسانی اقدامی در راستای تأمین آب شرب سالم و بهداشتی روستاها است که در بمنظور تأمین آب سالم و بهداشتی در روستاها در سال جاری اعتباری افزون بر 3 میلیارد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گازرسانی به بخش مرکزی گراش پیشرفت 99 درصدی دارد

گازرسانی به بخش مرکزی گراش پیشرفت 99 درصدی دارد