مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 07:202021-12-29اقتصادي

احداث کمپ پارک در طولا با اعتبار 15 میلیارد تومان


فرماندار شهرستان قشم، با تاکید بر لزوم فعال سازی ظرفیت گردشگری روستایی جزیره قشم، احداث کمپ پارک در روستای طولا را راهگشای توسعه گردشگری این روستا دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، محمد محمدحسینی فرماندار قشم صبح امروز در بازدید از روستای طولا گفت: کمپ پارک ساحلی در ضلع شمالی روستا با وسعت 11 هکتار و اعتباری افزون بر 150 میلیارد ریال احداث می شود.

وی ادامه داد: 100 میلیارد ریال اعتبار احداث این کمپ پارک توسط سرمایه گذار و 50 میلیارد ریال توسط اعتبارملی تامین خواهد شد.

فرماندار قشم همچنین از محور اصلی طولا به طول 5.

2 کیلومتر که توسط سازمان منطقه آزاد و همکاری دهیاری در دست اجرا است، بازدید کرد.

این محور، تردد بیش از 20 هزار جمعیت روستای طولا، سه روستای همجوار و فعالین شهرک های صنعتی به مرکز شهرستان را تسهیل می سازد.

سدبندهای شش گانه محلات کامل آباد، پیراسته، ولیعصر، کازرونی و شهرک گلزار از دیگر پروژه های مورد توجه و تاکید فرماندار شهرستان قشم در بازدید و بررسی فعالیت های دهیاری روستای طولا بود.

وی تکمیل طرح های منجر به پیشگیری از آسیب رخدادهای طبیعی را مهم عنوان و تاکید کرد: فعالیت دهیاران در پیگیری اعتبارات و تامین منابع مورد نیاز، تشویق و جذب خیرین و متمکنین محلی برای تامین زیر ساخت های روستایی را در شمار ملاک های مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث کمپ پارک در طولا با اعتبار 15 میلیارد تومان

احداث کمپ پارک در طولا با اعتبار 15 میلیارد تومان