مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 07:252021-12-29اقتصادي

تمامی مناقصات شهرداری ساوه با حضور رسانه ها شفاف می شود


شفافیت و جلب اعتماد مردم رویکرد اصلی شهرداری ساوه است به همین منظور اجازه حضور رسانه ها در روند تمامی مناقصات شهرداری صادر می شود.

- ، امیررضا یوسفیان، شامگاه سه شنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به بودجه 1401 شهرداری ساوه گفت: چاره ای جز این نداریم باید ساختار بودجه در سال 1401 از سنتی به مشارکتی سرمایه گذاری تبدیل کنیم و قرار بر این است تا زمانی که پروژه های نیمه تمام تکمیل نشود، پروژه جدیدی تعریف نکنیم.

وی افزود: شفافیت رویکرد اصلی شهرداری ساوه است به همین منظور برای جلب اعتماد مردم و رسانه ها از امروز اجازه حضور رسانه ها در تمامی مناقصات و بازگشایی مناقصه صادر خواهد شد تا برای مردم سوالی باقی نماند و در چند و چون مناقصات و عملکرد شهرداری قرار بگیرند.

شهردار ساوه تصریح کرد: سه حوزه خدمات شهری, عمران و اداری مؤلفه های اصلی مدیریت در شهرداری است و توجه به زیرساخت ها به عنوان توسعه پایدار معنا پیدا خواهد کرد و امروز شهر ساوه نیاز مبرم به تأمین زیرساخت و در حوزه های مختلف دارد.

یوسفیان با بیان اینکه در بازدیدهایی که از مناطق مختلف شهر ساوه داشتم بیش از 20 منطقه حاشیه نشین دیدم، گفت: قطعاً وجود مناطق حاشیه عرصه را برای سو استفاده کنندگان از اراضی ملی و برخی دلالان فراهم خواهد کرد که در ذیل حوزه عمران و شهرسازی باید مدنظر قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی مناقصات شهرداری ساوه با حضور رسانه ها شفاف می شود

تمامی مناقصات شهرداری ساوه با حضور رسانه ها شفاف می شود