مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 07:302021-12-29ورزشي

اعتراض پرسپولیس جواب داد/ اجرای قانون 90 به 10 روی سکوها برای بازی با سپاهان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، نشست هماهنگی بازی رفت دیدار تیم های سپاهان و پرسپولیس از هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال (جام خلیج فارس) شب گذشته در هتل امیر کبیر اراک به ریاست غلامرضا سلیمانی، - ناظر دیدار تیم های سپاهان و پرسپولیس با درخواست سرخ پوشان موافقت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، نشست هماهنگی بازی رفت دیدار تیم های سپاهان و پرسپولیس از هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال (جام خلیج فارس) شب گذشته در هتل امیر کبیر اراک به ریاست غلامرضا سلیمانی، ناظر بازی و نماینده فدراسیون و با حضور رسول فروغی ناظر داوری و همینطور سایر مسوولان و عوامل برگزاری این بازی و نمایندگان دو تیم برگزار شد.

در این جلسه مقرر شد که با توجه به اینکه میزبان به طور رسمی در این بازی باشگاه سپاهان است و با کمک هیات فوتبال اراک امور برگزاری این دیدار را انجام می دهند، باید این دو ارگان و این دو نهاد به هم کمک کنند که بازی بدون هیچ مشکلی انجام شود، از جمله اینکه از ورود افراد متفرقه و حضور هر گونه تماشاگر به ورزشگاه جلوگیری شود.

در غیر این صورت عواقب آن متوجه باشگاه سپاهان و هیات فوتبال اراک خواهد بود.

مسوولان باشگاه پرسپولیس در خصوص واگذاری امتیاز صد در صدی سکوهای ورزشگاه محل بازی به باشگاه سپاهان اعتراض کرد و خواهان آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض پرسپولیس جواب داد/ اجرای قانون 90 به 10 روی سکوها برای بازی با سپاهان

اعتراض پرسپولیس جواب داد/ اجرای قانون 90 به 10 روی سکوها برای بازی با سپاهان