مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 07:302021-12-29اجتماعي

به روزرسانی طرح جامع ترافیک علاج بخش ترافیک اردبیل است


 سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل گفت: آسیب شناسی گره های ترافیکی و به روزرسانی طرح جامع ترافیک، نسخه دقیق و علاج بخشی مشکلات ترافیک شهر اردبیل است.

- سید کمال الدین میرجعفریان 8 دی در دهمین جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان اظهار کرد: طرح جامع ترافیک شهری اردبیل در سال 91 تدوین شده و نیاز به بازنگری و به روزرسانی دارد تا نقاط ضعف این طرح آسیب شناسی، موارد جایگزین اعمال شود.

وی با بیان اینکه اجرای برخی طرح ها باعث ایجاد ترافیک می شود، افزود: با ایجاد نقاط غیر هم سطح در شهر، تراکم ترافیک به چند نقطه دیگر منتقل می شود و علاج مدیریت ترافیک امروز آسیب شناسی است.

میرجعفریان با بیان اینکه باید از ظرفیت مهندسان نظام مهندسی در راستای حل مشکل ترافیک استفاده شود، افزود: کمیته ای متشکل از نماینده راهور، استانداری، نظام مهندسی، شهرداری و فرمانداری جهت بررسی و شناسایی نقاط ضعف ترافیک استان راه اندازی شود و یافته های خود را ارائه کنند تا در شورای هماهنگی ترافیک طرح شود.

او با بیان اینکه پیشنهادهای ترافیکی کمیته را باید شهردار و فرماندار در جلسه طرح کنند، افزود: مصوباتی که از گذشته مانده و تاکنون اجرایی نشده است و هرگونه اقدام فیزیکی در قالب شناسایی مشکلات ظرف دوهفته آینده جمع بندی تا در جلسات آتی تعیین تکلیف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به روزرسانی طرح جامع ترافیک علاج بخش ترافیک اردبیل است

به روزرسانی طرح جامع ترافیک علاج بخش ترافیک اردبیل است