مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 07:352021-12-29سياسي

بیمارستان امام خمینی (ره) کرج با پیگیری دستگاه قضا به بنیاد شهید واگذار شد


رییس کل دادگستری استان البرز ضمن اشاره به حواشی موجود در خصوص بیمارستان امام خمینی (ره) کرج طی سنوات گذشته، گفت: با تلاش های انجام شده بالاخره توافق نهایی و قطعی برای واگذاری بیمارستان حضرت امام(ره) کرج به بنیاد شهید انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حسین فاضلی هریکندی، رییس کل دادگستری استان البرز، صبح امروز طی گفت وگویی ضمن تشریح نتایج نشست واگذاری قطعی مالکیت بیمارستان حضرت امام خمینی (ره) کرج به بنیاد شهید انقلاب اسلامی، گفت: مشکلات این بیمارستان برای نزدیک به 10 سال وجود داشت که در دو سال اخیر با پیگیری جدی دادگستری کل استان البرز شاهد رفع موانع و آغاز به فعالیت این واحد درمانی بودیم.

وی افزود: اشکالاتی در واگذاری و اداره این بیمارستان وجود داشت و متاسفانه شاهد اعتراض کارکنان به جهت عدم پرداخت مطالبات پرسنلی بودیم و موضوعات مربوط به پرداخت دیون بیمارستان و مسائل دیگر عملا منتهی به تعطیلی بیمارستان شد.

رییس کل دادگستری استان البرز با اشاره به ادعاهای حقوقی که در این خصوص، سازمان همیاری شهرداری های استان و بنیاد شهید داشتند، بیان کرد: پرونده ای در مورد بیمارستان در دادگستری کل استان طرح شد که در این راستا ابتدا ضمن ابطال واگذاری، مالکیت این بیمارستان به این دو نهاد اعاده شد و در شرایطی که در پیک کرونا قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان امام خمینی (ره) کرج با پیگیری دستگاه قضا به بنیاد شهید واگذار شد

بیمارستان امام خمینی (ره) کرج با پیگیری دستگاه قضا به بنیاد شهید واگذار شد