مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 07:452021-12-29فرهنگي

روایت یک بازیگر از دیدار با سیدحسن نصرالله


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در این جلسه، حسین قرایی مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی ضمن قدردانی از تلاش های سلطانی در عرصه هنر و سینما گفت: - جمعی از مدیران رسانه ملی و اهالی هنر با حضور در منزل جهانبخش سلطانی از تلاش های او در عرصه سینما و تلویزیون قدردانی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در این جلسه، حسین قرایی مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی ضمن قدردانی از تلاش های سلطانی در عرصه هنر و سینما گفت: آقای سلطانی جزو هنرمندانی است که شاید گزیده کار بوده، اما آثار او همچون بازی در قصه های مجید و سرنخ در اذهان مردم باقی مانده و نقش هایش برای مردم شیرین و خاطره انگیز است.

جهانبخش سلطانی هم به مرور خاطراتش در فیلم های دفاع مقدس پرداخت و گفت: بعد از انقلاب با حاج حسین خرازی دوست بودم و او از من خواست که تئاتر های دفاع مقدسی را روی صحنه ببرم.

خرازی به من می گفت از دانشجویانی که در جبهه حضور دارند برای بازی در تئاتر ها استفاده کنم، اما هر بار که می خواستیم تئاتر را روی صحنه ببریم به این دوستان اعلام می شد که عملیات شده و به منطقه اعزام می شدند، اما در آخر یک تئاتر با حضور هنرمندانی که رزمنده هم بودند در اصفهان روی صحنه بردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت یک بازیگر از دیدار با سیدحسن نصرالله

روایت یک بازیگر از دیدار با سیدحسن نصرالله