مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 07:502021-12-29اقتصادي

فرآیند صدور مجوز طرح های گردشگری در کردستان تسهیل می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان گفت: فرآیند صدور مجوز برای طرح های سرمایه گذاری و گردشگری در استان تسهیل می شود.

- ایسنا/کردستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان گفت: فرآیند صدور مجوز برای طرح های سرمایه گذاری و گردشگری در استان تسهیل می شود.

یعقوب گویلیان امروز (8دی) در دهمین جلسه کمیته فنی گردشگری استان اظهار کرد: کردستان قابلیت فراوانی در جذب گردشگر دارد که با اجرایی شدن طرح های مختلف در حوزه گردشگری می تواند زمینه ساز حضور بیشتر گردشگران داخلی و خارجی را در استان فراهم سازد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان افزود: برای ترغیب مردم به منظور مشارکت در این امر و توسعه اقتصاد گردشگری در استان، باید بیش از پیش تکریم و حمایت از سرمایه گذاران در اولویت دستگاه های متولی باشد.

وی یادآور شد: در صورتی که طرح های ارائه شده توسط متقاضیان احداث و ایجاد انواع تاسیسات گردشگری مشکلات زیست محیطی و قانونی نداشته باشند، به صورت کامل توسط این اداره کل حمایت خواهد شد.

تصویب ایجاد 6 طرح گردشگری در کردستان معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان از تصویب 6 طرح سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی در حوزه گردشگری پس از طی مراحل قانونی در استان خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرآیند صدور مجوز طرح های گردشگری در کردستان تسهیل می شود

فرآیند صدور مجوز طرح های گردشگری در کردستان تسهیل می شود