مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 08:052021-12-29سياسي

لزوم توسعه زیرساخت های کتابخوانی در سنندج


مسئول دبیرخانه پایتخت کتاب ایران گفت: با انتخاب سنندج به عنوان هفتمین پایتخت کتاب ایران، توسعه زیرساخت های کتابخوانی و مطالعه بیش از گذشته ضروری است.

- محمد اصلانی در گفت وگو با خبرنگاران با تبریک انتخاب سنندج به عنوان پایتخت کتاب ایران، اظهار کرد: پایتخت کتاب جهان از سال 2001 میلادی به این سو هر ساله از سوی سازمان یونسکو به شهری داده می شود که در جهت تقویت جایگاه کتاب و مطالعه حرکت کرده باشد.

وی با بیان اینکه هدف یونسکو این است تا از این طریق به اجرای برنامه های فرهنگی مرتبط با کتاب بپردازد، عنوان کرد: مدیرمسئول موسسه زانیاران کتابیار سنندج طرح انتخاب پایتخت کتاب ایران را با توجه به سند چشم انداز 1404، فرصتی برای مدیریت شهری دربحث ارتقاء سطح فرهنگ عمومی و شهروندی دانست.

اصلانی ترویج و تبلیغ مهارت کتابخوانی در میان عموم مردم را مورد تاکید قرار داد و گفت: منابع ویژه ای برای توسعه زیرساخت های حوزه کتاب به سنندج تخصیص داده خواهد شد.

مسئول دبیرخانه پایتخت کتاب ایران جذب بودجه های عمرانی ویژه برای تکمیل پروژه های ناتمام فرهنگی را از مزایای مهم این انتخاب عنوان کرد و افزود: مطرح شدن ایده های خلاقانه و نوآورانه در حوزه تاسیس و تجهیز کتابخانه های مردم نهاد و برنامه های جذاب ترویجی و تبلیغی برای توسعه مهارت مطالعه و کتابخوانی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توسعه زیرساخت های کتابخوانی در سنندج

لزوم توسعه زیرساخت های کتابخوانی در سنندج