مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 08:052021-12-29سياسي

هویت پیکر شهید دیگری از شهرستان قیروکارزین شناسایی شد


هویت پیکر شهید علی اصغر شهبازی، شهید دوران دفاع مقدس از روستای دهبه شهرستان قیروکارزین پس از 39 سال، طی عملیات تفحص اخیر در مناطق جنگی شناسایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قیروکارزین، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران قیروکارزین در جمع خبرنگاران این شهرستان از شناسایی پیکر دیگری از شهدای شناسایی شده در تفحص اخیر خبر داد و اظهار داشت: هویت پیکر شهید علی اصغر شهبازی، از شهدای روستای دهبه شهرستان قیروکارزین در دوران دفاع مقدس در عملیات تفحص اخیر در مناطق جنگی تفحص و از طریق آزمایش DNA شناسایی شده است.

حسین صالحی افزود: پیکر مطهر این شهید والامقام که پس از 39 سال به تازگی تفحص شده است، به زادگاهش در این شهرستان منتقل می شود.

وی ادامه داد: شهید علی اصغر شهبازی در تاریخ 25 دیماه 1346 در روستای دهبه بخش مرکزی این شهرستان چشم به جهان گشود و در تاریخ 18 اردیبهشت 1361 در عملیات بیت المقدس در منطقه غرب خرمشهر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران قیروکارزین در پایان بیان کرد: مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید تازه تفحص شده، روز پنج شنبه 16 دی ماه 1400 همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) برگزار می شود.

گفتنی است طی روز های اخیر هویت پیکر شهید حبیب الله حقیقی از شهر مبارک آباد قیروکارزین و شهید علی اصغر شهبازی از شهدای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هویت پیکر شهید دیگری از شهرستان قیروکارزین شناسایی شد

هویت پیکر شهید دیگری از شهرستان قیروکارزین شناسایی شد