مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 08:102021-12-29اجتماعي

بارش برف و باران در جاده های 7 استان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ احمد شیرانی درباره وضعیت ترافیکی جاده های کشور گفت: گزارش های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور در سراسر کشور نشان می دهد که در حال حاضر تردد در تمامی جاده های کشور روان بوده و تنها در آزادراه کرج قزوین .

- رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف و باران در جاده های هفت استان کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ احمد شیرانی درباره وضعیت ترافیکی جاده های کشور گفت: گزارش های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور در سراسر کشور نشان می دهد که در حال حاضر تردد در تمامی جاده های کشور روان بوده و تنها در آزادراه کرج قزوین در محدوده پایانه شهید کلانتری و آزادراه قزوین کرج در محدوده پل فردیس ترافیک پرحجم و در مقاطعی نیمه سنگین است.

وی درباره وضعیت جوی جاده های کشور نیز گفت: در برخی از محور های استان های آذربایجان غربی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و فارس بارش برف و باران گزارش شده و برخی از محور های استان های خوزستان و بوشهر نیز بارانی است.

از این رو لازم است که رانندگان مقررات مربوط به رانندگی در شرایط برفی و بارانی را رعایت کنند که از جمله مهم ترین آن ها توجه به مسیر مقابل، رانندگی با سرعت مطمئنه، رعایت فاصله ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف و باران در جاده های 7 استان

بارش برف و باران در جاده های 7 استان