مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 08:152021-12-29اجتماعي

رونمایی سامانه تحت وب «برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزان با نیازهای ویژه»


سامانه تحت وب «برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان آموزش و پرورش استثنایی و دانش آموزان با نیازهای ویژه» رونمایی شد.

- رونمایی سامانه تحت وب برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزان با نیازهای ویژه سامانه تحت وب برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان آموزش و پرورش استثنایی و دانش آموزان با نیازهای ویژه رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حاشیه نشست شورای راهبری سازمان آموزش و پرورش استثنایی، از سامانه تحت وب برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان آموزش و پرورش استثنایی و دانش آموزان با نیازهای ویژه رونمایی شد.

بر این اساس؛ بیست و یکمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان با نیازهای ویژه و کارکنان آموزش و پرورش استثنایی دی و بهمن ماه سال جاری به صورت غیرحضوری و به میزبانی استانهای؛ البرز، شهر تهران، فارس، خراسان رضوی و اصفهان برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش، شایان ذکر است؛ این مسابقات در رشته های مهارت های تنیس روی میزتیمی، آمادگی جسمانی انفرادی، خرده مهارت های فوتسال تیمی، شطرنج انفرادی، خرده مهارت های گلبال تیمی، طناب زنی انفرادی و خرده مهارت های بوچیا تیمی برای دانش آموزان با آسیب شنوایی، با آسیب بینایی، با کم توان ذهنی و جسمی-حرکتی و در رشته شطرنج برای کارکنان آموزش و پرورش استثنایی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی سامانه تحت وب «برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزان با نیازهای ویژه»

رونمایی سامانه تحت وب «برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزان با نیازهای ویژه»