مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 08:202021-12-29اقتصادي

قدیمی ترین خانه مسکونی چهارمحال و بختیاری به چرخه خدمات گردشگری بازگشت


مسئول امور حقوقی و املاک اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری گفت: قدیمی ترین خانه مسکونی این استان به چرخه خدمات گردشگری و اقامتی استان باز می گردد.

- لیلی خاکسار امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به اینکه قدیمی ترین خانه مسکونی این استان به چرخه خدمات گردشگری و اقامتی چهارمحال و بختیاری باز می گردد، گفت: خانه آزاده چالشتر تیرماه 1394 به عنوان قدیمی ترین خانه مسکونی چهارمحال و بختیاری پس از تغییر کاربری به هتل سنتی تبدیل و برای خدمات رسانی به گردشگران و پذیرایی از مسافران در اختیار بخش خصوصی قرار گرفت.

مسئول امور حقوقی و املاک اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری  ادامه داد: مدت قرارداد واگذاری خانه آزاده چالشتری به بخش خصوصی تا یکم اردیبهشت ماه سال جاری بوده است.

وی افزود: به همین منظور با توجه به پایان مهلت قرارداد، رعایت نشدن مفاد قرارداد از سوی مستاجر، رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی و وجود مشکلات اجتماعی و محلی، در نهایت با حکم مقام قضایی، این ملک تخلیه و در اختیار اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری قرار گرفت.

خاکسار اضافه کرد: این اداره کل در نظر دارد با حفظ شان و اهمیت تاریخی خانه آزاده چالشتر و با رعایت ضوابط و مقر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدیمی ترین خانه مسکونی چهارمحال و بختیاری به چرخه خدمات گردشگری بازگشت

قدیمی ترین خانه مسکونی چهارمحال و بختیاری به چرخه خدمات گردشگری بازگشت