مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 08:252021-12-29حوادث

کمیسیون ایمنی را ها برای کاهش تصادفات تدابیر جدی تری در دستور کار قرار دهد


مدیرعامل جمعیت طرفداران ایمنی راه ها گفت: کمیسیون ایمنی راه ها با بهره گیری از ظرفیت های فنی و مهندسی ، علمی ، صنعتی ، فرهنگی ، نظارتی و امدادی و توان نهادهای مردمی، - ناصر رزاق منش در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس اظهار داشت: در چند روز گذشته علاوه بر وقوع سوانح متعدد رانندگی در گوشه و کنار کشور، در اثر دو سانحه که در روز شنبه چهارم دی ماه که به دلیل برخورد زنجیره ای بین پنج دستگاه خودرو در جاده اهواز – خرمشهر رخ داد،  تعدادی از نیروی های جوان که عازم محل کار بودند جان خود را از دست دادند و 10 نفر هم  مصدوم شدند.

مدیرعامل جمعیت طرفداران ایمنی راه ها افزود: همچنین روز بعد نیز در اثر واژگونی مینی بوس حامل بانوان و کودکان زائران حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در محور مینودشت - گنبد کاووس تعداد سه نفر از هموطنان جان باخته و 14 نفر مجروح شدند.

وی اظهار کرد: این تراژدی در حال ادامه است بدون اینکه این اخبار در صدر باشد، گویی اینکه این اتفاقات امری عادی گشته و آحاد جامعه و رسانه ها به راحتی از کنار آن عبور می کنند.

رزاق منش ادامه داد: هموطنان باید برای حفظ ایمنی و سلامت خود در سفرهای درون و برون شهری بیش از هر زمان دیگر به خود مراقبتی بپردازند و با رعایت کامل قوانین و مقررات ، اطمینان جدی از سالم بودن خودرو همچنین انتخاب مناسب تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیسیون ایمنی را ها برای کاهش تصادفات تدابیر جدی تری در دستور کار قرار دهد

کمیسیون ایمنی را ها برای کاهش تصادفات تدابیر جدی تری در دستور کار قرار دهد