مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 08:252021-12-29فرهنگي

سرگذشت نابهنگام با دریافت 4 جایزه اثر برگزیده جشنواره تئاتر مرصاد شد


نمایش سرگذشت نابهنگام محصول واحد نمایش حوزه هنری استان کهگیلویه وبویراحمد به کارگردانی راضیه فصیح در جشنواره ملی تئاتر مرصاد با دریافت 4 عنوان جایزه اثر برگزیده امسال این جشنواره شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، شریف اسلامی از درخشش هنرمندان مرصاد ؛یادبود سردار بزرگ مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی و 1280 شهید شهرستان اسلام آباد عصر روزسه شنبه هفتم 7  دی ماه در اسلام آباد غرب برگزار شد.

رییس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: نمایش سرگذشت نابهنگام به کارگردانی راضیه فصیح و نویسندگی سیاوش عالیپور از تولیدات واحد نمایش حوزه هنری استان کهگیلویه وبویراحمد در این جشنواره حضور داشت و موفق به کسب جوایز اصلی این جشنواره شد.

وی تصریح کرد: این نمایش داستان سه سرباز ایرانی است که در زمان پیدایش داعش ، به مرزهای کردستان اعزام می شوند که یکی از آنها به دست داعش به شهادت می رسد.

وی با اشاره به جوایز کسب شده نمایش سرگذشت نابهنگام ابراز داشت: این اثر توانست با کسب جوایز دیپلم افتخار بهترین کارگردانی،  دیپلم افتخار بهترین طراحی صحنه، لوح تقدیر بازیگری دوم مرد و لوح تقدیر بازیگری دوم زن به عنوان اثر برگزیده جشنواره ملی مرصاد انتخاب و به جشنواره مقاومت و تئاتر فجر معرفی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرگذشت نابهنگام با دریافت 4 جایزه اثر برگزیده جشنواره تئاتر مرصاد شد

سرگذشت نابهنگام با دریافت 4 جایزه اثر برگزیده جشنواره تئاتر مرصاد شد