مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 08:352021-12-29سياسي

دشمن در فتنه 88 از نزدیکان انقلاب عضو گیری کرد


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن در سال 88 از عناصری استفاده کرد که به انقلاب نزدیک بودند و آنها فریب خوردند.

- ، حجت الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی پیش از ظهر چهارشنبه در آیین گرامی داشت سالروز حماسه 9 دی در شیراز بیان کرد: همزمان با سالروز 9 دی مراسم های مهم دیگری نیز در کشور در حال برگزاری است و این ایام، ایام فاطمیه است و این موضوع عطر فرهنگ فاطمی فضای جامعه را عطرآگین کرده و مردم را دگرگون می کند.

وی اضافه کرد: همزمان با این ایام، سالگرد شهادت سردار دل ها شهید سپهبد قاسم سلیمانی نیز برگزار شده که این موضوع نیز روح میهن پرستی و دفاع از وطن در سایه ولایت فقیه را در میان مردم افزایش می دهد.

تقوی ادامه داد: تلاش حضرت فاطمه (س) پس از رحلت پیامبر برای آن بود که بصیرت در جامعه اسلامی افزایش یابد و 9 دی نیز در ادامه حرکت ائمه اطهار در جامعه شکل گرفت این در حالی است که شاهد بودیم که قاسم سلیمانی نیز در این مسیر حرکت کرد و جاودانه شد.

وی افزود: ایران اسلامی به علت وجود سیره عملی ائمه اطهار و اطاعت از معصومین دیار عشق است و فارس نیز نگین درخشانی در اطاعت از رهبری است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: شخصی می تواند در مسیر الهی و ائمه اطهار گام بردارد که وجودش مملو از عشق به خداوند و معصومین بوده تا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن در فتنه 88 از نزدیکان انقلاب عضو گیری کرد

دشمن در فتنه 88 از نزدیکان انقلاب عضو گیری کرد