مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 08:352021-12-29سياسي

اجرای 2000 پروژه محرومیت زدایی و عمرانی در مازندران


از سال گذشته تاکنون دو هزار پروژه عمرانی و محرومیت زدایی به ارزش 760 میلیارد تومان در استان اجرا شده است.

- ، سردار سیاوش مسلمی پیش ازظهر چهارشنبه در مراسم تقدیر از برترین های سازندگی در ساری با بیان اینکه دشمن در تلاش است تا کلید واژه مردمداری انقلاب را دچار خدشه کند، گفت: اگر این بخش دچار خدشه شود، انقلاب دچار مشکل اساسی می شود.

وی با اظهار اینکه امروز مردم بیش از گذشته نیازمند حمایت و کمک هستند، افزود: از یک سو دشمن با همه امکان برای ایجاد محدودیت برای نظام اسلامی وارد شده است و این مسئله سبب بروز مشکلات زیادی برای مردم شده است.

وی ادامه داد: مؤلفه دیگری که در حوزه اعتماد آفرینی نقش دارد، مردم دوستی است و در حال حاضر با کمک و استفاده از ظرفیت استانی و کمیته امداد، 258 واحد مسکن مددجویی در حاشیه شهرستان چابهار در دست احداث داریم.

سردار مسلمی با بیان اینکه رقیب پیمانکاران نیستیم، گفت: هرجایی که پروژه ها به زمین مانده وارد میدان شویم و از سال 99 تاکنون دو هزار پروژه مختلف به ارزش 760 میلیارد تومان در استان اجرا شده است.

فرمانده سپاه کربلا یادآور شد: در حوزه تهیه جهیزیه سه هزار جهیزیه تأمین و تحویل شده است و در سال جاری تاکنون 276 هزار بسته معیشتی تهیه شد و در سالروز شهادت سردار سلیمانی نیز 42 هزار بسته معیشتی توزیع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 2000 پروژه محرومیت زدایی و عمرانی در مازندران

اجرای 2000 پروژه محرومیت زدایی و عمرانی در مازندران