مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 08:352021-12-29بين الملل

روسیه: حملات اسراییل به سوریه بی ثباتی در منطقه را تشدید می کند


معاون نماینده روسیه در سازمان ملل در سخنانی بر مخالفت کشورش با هرگونه اقدام نظامی در منطقه خاورمیانه و به ویژه حملات رژیم صهیونیستی به سوریه تاکید کرد.

- معاون نماینده روسیه در سازمان ملل در سخنانی بر مخالفت کشورش با هرگونه اقدام نظامی در منطقه خاورمیانه و به ویژه حملات رژیم صهیونیستی به سوریه تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دیمیتری پولیانسکی، معاون نماینده روسیه در سازمان ملل در مصاحبه با روزنامه القدس العربی درباره حملات هوایی رژیم صهیونیستی به سوریه و چگونگی رخ دادن آنها علی رغم روابط خوب مسکو و تل آویو از یکسو و ائتلاف روسیه با سوریه از سوی دیگر اظهار کرد: ابتدا منتظر دستیابی به اطلاعات بیشتر درباره اتفاقات لاذقیه هستیم.

اما به طور کلی، ما هر اقدامی را که وضعیت شکننده را تشدید کند محکوم می کنیم و هیچ اقدام نظامی از جمله حملات اسراییل را در این منطقه تایید نکرده ایم.

وی در این باره گفت: عدم اذعان اسراییل به انجام این حملات مساله را پیچیده تر می کند و به همین دلیل ما درصدد جمع آوری اطلاعات بیشتر در مورد این حوادث هستیم و با اسراییل به صورت دوجانبه با آنها برخورد خواهیم کرد، اما هرگز اتفاق نیفتاده است که چنین وقایعی را نادیده بگیریم و آنچه اکنون منتظر آن هستیم، جزییات بیشتر در مورد حملات اخیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه: حملات اسراییل به سوریه بی ثباتی در منطقه را تشدید می کند

روسیه: حملات اسراییل به سوریه بی ثباتی در منطقه را تشدید می کند