مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 08:352021-12-29سياسي

آغاز سی و پنجمین همایش روسای مراکز اورژانس کشور در آبادان


سی و پنجمین همایش روسای مراکز اورژانس کشور در آبادان آغاز به کار کرد.

- ایسنا/خوزستان سی و پنجمین همایش روسای مراکز اورژانس کشور در آبادان آغاز به کار کرد.

دکتر شکرالله سلمان زاده رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان در این همایش ضمن گرامیداشت ایام مقدس دی ماه و خیرمقدم به مهمان این رویداد اظهار کرد: اینجا سرزمین خون، شهادت، ایثار و نخل و آفتاب سوزان است که وجب به وجب خاک آن مزین به خون شهیدان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وب دا از آبادان، وی اضافه کرد: به لطف پروردگار و به همت مدافعان سلامت شرایط به نحوی شد که بعد از دو سال، سی و پنجمین همایش اورژانس های کشور به میزبانی آبادان برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه سرزمین تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی آبادان بعد از ایام دفاع مقدس همواره میزبان کاروان راهیان نور بوده است، بیان کرد: امیدوار هستیم با برگزاری این همایش شرایط به نحوی شود که در سال های آتی باز هم شاهد حضور راهیان نور در منطقه باشیم.

در ادامه حجت الاسلام محمدجواد عادل پور، امام جمعه خرمشهر نیز ضمن تعزیت ایام سوگواری حضرت فاطمه(س) گرامیداشت مناسبت های دی ماه و خیر مقدم به مهمان این همایش اظهار کرد: بسیار خوشحالیم که در سرزمین مقدسی که مزین به خون شهدا است میزبان رزمندگان خط مقدم دفاع از سلامت مردم هستیم، رزمندگانی که در این خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز سی و پنجمین همایش روسای مراکز اورژانس کشور در آبادان

آغاز سی و پنجمین همایش روسای مراکز اورژانس کشور در آبادان