مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 08:502021-12-29اقتصادي

طرح جامع حمل و نقل شهر همدان بازنگری شود


رییس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان تاکید کرد: مطالعات طرح جامع حمل و نقل شهر همدان در سال 92 یکبار انجام شده است اما اکنون این مطالعات باید بازنگری شود.

- به گزارش، مهدی حیدری چهارشنبه در جلسه کمیسیون فنی عمرانی و حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر همدان که با محوریت بررسی آخرین وضعیت بازنگری مطالعات طرح جامع حمل و نقل شهر همدان برگزار شد، افزود: مطالعات جامع حمل و نقل شهری، نوعی برنامه ریزی بلند مدت است که با هدف طرح و پردازش سیستم حمل و نقل یک شهر مطالعه و تدوین می شود.

وی اضافه کرد: از طرح جامع حمل و نقل شهری در راستای حل و فصل مشکلات حمل و نقل، ارتقای وضعیت خدماتی و سرویس دهی حمل و نقل عمومی و غیر عمومی شهر باید بهره برد.

رییس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه حوزه ترافیک شهر همدان با مشکلات اساسی و رو به فزونی مواجه است، اظهار کرد: متأسفانه گره های ترافیکی امروز این شهر به مراتب بیشتر و آزاردهنده تر از 10 سال گذشته شده، حتی مدل ترافیکی از شریان های اصلی به معابر فرعی و بافت های درونی محلات گسترش یافته است.

حیدری با تأکید بر اینکه باید با استفاده از دانش و تجربه مشکلات حوزه ترافیک را حل کرد، اظهار داشت: در حل مشکلات حمل و نقل و ترافیک شهر باید بر اساس ریل اصولی حرکت کرد و یکی از این ریل ها م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جامع حمل و نقل شهر همدان بازنگری شود

طرح جامع حمل و نقل شهر همدان بازنگری شود