مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 09:102021-12-29پزشكي

بهداشت و درمان شاهرود و میامی با مدیریت جهادی اداره شد


امام جمعه شاهرود با اشاره به موفقیت های کسب شده در حوزه مقابله با بیماری کرونا در دو سال اخیر، گفت: علی رغم مشکلات بهداشت و درمان شاهرود و میامی با مدیریت جهادی اداره شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمثل باران باریدند و این لکه سیاه را از روی این کشور پاک کردند.

در این دوران مدافعان سلامت، بسیج و سپاه کمک کردند تا با حداقل تلفات در خدمت مردم باشیم، گفت: بیماری کرونا در عرصه ها مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی لطمات زیادی زد، سرمایه گذاری ها و زیرساخت ها با تلاش شما در این جنگ اقتصادی حمایت شد.

پیگیری درباره پروژه های نیمه کاره سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی شاهرود نیز در سخنانی با بیان اینکه دایره خدمات علوم پزشکی گسترده است و با آحاد جامعه به صورت گسترده ای مواجهه دارد، گفت: با توجه به اینکه دانشگاه های علوم پزشکی مأموریت سلامت جامعه را نیز بر عهده دارند، شاهد هستیم که گستره خدمتی این مراکز علمی و درمانی بسیار وسیع و کارشان نیز رسالت حساسی محسوب می شود.

حسین شیبانی با بیان اینکه اداره چنین مجموعه های گسترده افرادی را می طلبد که از جهات مختلفی دارای تبحر باشند، ابراز کرد: دانشگاه علوم پزشکی شاهرود خوشبختانه در شاخص هایی مانند کرونا، بخش های بستری و… بسیار عالی است اما  در برخی قسمت ها مانند جذب نیروی انسانی و فوق تخصص ها و تخصص ها و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهداشت و درمان شاهرود و میامی با مدیریت جهادی اداره شد

بهداشت و درمان شاهرود و میامی با مدیریت جهادی اداره شد