مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 09:252021-12-29سياسي

عدم تجدیدنظر در تعیین درصد جانبازی ایثارگران برایشان مشکل ساز شده است


عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس بااشاره به پیشرفت جراحت های بسیاری از جانبازان با گذشت سال ها از تأیید جانبازی آنها گفت: عدم تجدیدنظر در درصدهای تعریف شده برای بسیاری از جانبازان مشکل ایجاد کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، مهدی اسماعیلی نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در تذکر شفاهی با اشاره به ایثارگری های جانبازان در دوران دفاع مقدس و بعد از آن، به عدم تجدیدنظر در تعیین درصد جانبازی آنان اشاره کرد و گفت: بسیاری از جانبازان عزیز با گذشت سال ها از تعیین درصد جانبازی آنها و پیشرفت  جراحت ها، نیاز به تجدیدنظر در درصد تأیید شده را دارند و برایشان مشکل پیش آمده است.

وی افزود: بسیاری از جانبازان قطع عضو به ویژه جانبازان قطع پا درخواست پلاک های ویژه جانبازی را دارند تا در ترددهایشان کمتر به مشکل بربخورند که از بنیاد شهید و امور ایثارگران درخواست رسیدگی به این مشکلات به این موضوع را داریم.

نماینده مردم میانه در مجلس همچنین به مشکلات به تأمین مربوط به نهاده های دامی و کشاورزی اشاره کرد و گفت: عدم تأمین به موقع نهاده های دامی، عدم حمایت از فروش محصولات کشاورزی و نظام بیمه ای کشاورزان و دامداران از جمله مشکلات این بخش است و یک ساختار نظام مند و عادلانه باید برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم تجدیدنظر در تعیین درصد جانبازی ایثارگران برایشان مشکل ساز شده است

عدم تجدیدنظر در تعیین درصد جانبازی ایثارگران برایشان مشکل ساز شده است