مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 09:452021-12-29بين الملل

مقامات بریتانیایی در سال 1997 منتظر وقوع همه گیری مشابه کرونا بودند!


اسناد محرمانه از طبقه بندی خارج شده در بریتانیا نشان می دهد که مقامات ایرلند شمالی سال ها قبل از شیوع کرونا در جهان، وقوع یک همه گیری از شرق دور را پیش بینی کرده و برنامه ای احتیاطی را برای مقابله با آن طراحی کرده بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، طبق اسنادی که به تازگی از طبقه بندی خارج شده، مسئولان ارشد بهداشتی بریتانیا بر این باور بودند که در سال 1997 یک بیماری همه گیر قریب الوقوع است و یک طرح احتیاطی را طراحی کردند که شامل برنامه واکسیناسیون گسترده و بستن مرزها بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه انگلیسی گاردین ، اسناد تازه فاش شده نشان می دهد که مقامات انتظار داشتند که یک بیماری همه گیر آنفولانزا از شرق دور پدیدار شود و یک برنامه سراسری در بریتانیا را برای مقابله با بحران بهداشتی طراحی کردند.

وزارت بهداشت، خدمات اجتماعی و ایمنی عمومی ایرلند شمالی در مارس 1997 طرح احتیاطی مذکور را برای آنفولانزای همه گیر دریافت کرد که شامل مقرراتی برای تعطیلی مدارس نیز می شد.

طبق گزارش روزنامه انگلیسی، در این طرح آمده بود: همزمانی شرایط زیر نشان می دهد که یک بیماری همه گیر قریب الوقوع است - ظهور گونه جدیدی از به سطحی برسد که مدارس نتوانند کار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقامات بریتانیایی در سال 1997 منتظر وقوع همه گیری مشابه کرونا بودند!

مقامات بریتانیایی در سال 1997 منتظر وقوع همه گیری مشابه کرونا بودند!