مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 09:502021-12-29ورزشي

شیمیدر قم تیم بی رقیب لیگ دسته اول بسکتبال


تیم بسکتبال شیمیدر قم سومین پیروزی متوالی خود در مسابقات مرحله مقدماتی فصل جاری لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه های کشور را برابر تیم خانه بسکتبال قزوین کسب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، دیدارهای دور رفت از مرحله مقدماتی مسابقات فصل 1401 – 1400 لیگ دسته اول بسکتبال مردان ایران روزهای 4 تا 7 دی ماه در گروه F مرحله مقدماتی به میزبانی شیمیدر در سالن شهدای بهزیستی قم برگزار شد و با صدرنشینی شیمیدری ها به پایان رسید.

بسکتبالیست های شیمیدر که با روحیه ای بسیار خوب از دو پیروزی مقابل تیم های داماش گیلان و شکلّی تهران گام به سومین مسابقه این مرحله مقابل داماش گیلان گذاشته بودند، در کوارتر نخست این دیدار با حساب 16 بر 11 از حریف خود پیش افتادند و در کوارتر دوم نیز با نتیجه 17 بر 8 به برتری رسید تا نیمه نخست را با نتیجه 33 بر 19 به نفع خود تمام کند.

در کوارتر سوم اما این تیم داماش گیلان بود که با نتیجه 20 بر 13 پیش افتاد ولی شیمیدری ها کوارتر چهارم را با حساب 23 بر 21 از آن خود کردند تا در پایان 40 دقیقه رقابت نزدیک و نفس گیر دو تیم، شیمیدر قم با نتیجه 69 بر 61 تیم داماش گیلان را مغلوب کرده و با سه پیروزی متوالی مقتدرانه در جایگاه نخست جدول گروه قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیمیدر قم تیم بی رقیب لیگ دسته اول بسکتبال

شیمیدر قم تیم بی رقیب لیگ دسته اول بسکتبال