مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 10:252021-12-29اقتصادي

جوانرود می تواند قطب واردات موبایل شود/ راه اندازی انجمن زعفران در کرمانشاه


رییس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه در نشست با فعالان اقتصادی استان کرمانشاه به تشریح چند و چون مشکلات حوزه تولید و تجارت استان پرداخت.

- ایسنا/کرمانشاه رییس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه در نشست با فعالان اقتصادی استان کرمانشاه به تشریح چند و چون مشکلات حوزه تولید و تجارت استان پرداخت.

کیوان کاشفی در این نشست که امروز (هشتم دی) برگزار شد، با اشاره به مهمترین مشکلات حوزه تجارت و تولید استان کرمانشاه، اظهار کرد: امروز کشور با مشکلات عدیده ای مواجه است که بخشی از آن ناشی از مسائل بین المللی و تحریم ها و بخشی ناشی از خودتحریمی های داخلی است.

وی با بیان اینکه باید چالش هایی که دولت با آن مواجه است را بپذیریم و تا جایی که امکان دارد برای حل این مشکلات همراهی کنیم، خاطرنشان کرد: خوشبختانه دولت سیزدهم با بخش خصوصی همراه است و قصد تسهیل گری دارد و ما نیز باید در این راه در کنار دولت باشیم.

عضو هیات رییسه اتاق ایران مسائل ارزی را یکی از مهمترین چالش های دولت برشمرد که بواسطه آن فشار مضاعفی برای بازگشت ارز حاصل از صادرات به تجارت و صادرکنندگان وارد شده است.

کاشفی معتقد است، در شرایطی که زمانی افزایش آمار صادرات و تعدد صادرکنندگان نقطه مثبت بود و با دادن لوح و مدال از صادرکنندگان تجلیل می شد، اما امروز بسیاری از صادرکنندگان بواسطه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانرود می تواند قطب واردات موبایل شود/ راه اندازی انجمن زعفران در کرمانشاه

جوانرود می تواند قطب واردات موبایل شود/ راه اندازی انجمن زعفران در کرمانشاه