مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 10:252021-12-29فناوري

برندهای معتبر داخلی ارائه دهنده مینی کامپیوتر


امروزه، فناوری تنها در کامپیوترهای غول پیکر با کارایی محدود، خلاصه نمی شود؛ بلکه بسیاری از مدل های مختلف در اندازه ها و کاربردهای گوناگون به بازار آمده که اگر کاربران از آن ها آگاهی کافی نداشته باشند، - هنگام خرید، سردرگم خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام همگردی، مینی کامپیوتر، کیس گیمینگ و کیس اسمبل شده از این دسته تکنولوژی ها هستند که ممکن است هنوز برای بسیاری از مردم، ناشناخته باشند.

از این رو در ادامه ضمن معرفی بهترین مینی کامپیوتر و سایر لوازم جانبی کامپیوتر ، راهنمایی برای خرید کامپیوتر کوچک و کیس گیمینگ ارائه خواهد شد.

خرید مینی پی سی مینی پی سی می تواند یک راه حل برای کسانی باشد که فضای اندکی دارند و اندازه لپ تاپ و کامپیوترهای رومیزی معمولی برایشان دست و پا گیر است.

مینی کامپیوترها قدرت پردازش بسیار زیادی را در یک فضای اندک ارائه می دهند.

اما باید توجه داشت که تمامی مینی کامپیوترها آماده استفاده نیستند و در حقیقت بیشترشان پیش از شروع به کار نیاز به پیکربندی دارند.

برای اینکه مینی کامپیوتر کامل شود، باید یک حافظه به همراه ماژول های رم را خریداری کرد؛ همچنین نیاز به نصب سیستم عامل دارد.

برخی از مدل ها نیز قابل خریداری هستند که همراه با حافظه، رم و سیستم عامل ویندوز نصب شده روی سیستم به دست خریدار می رسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برندهای معتبر داخلی ارائه دهنده مینی کامپیوتر

برندهای معتبر داخلی ارائه دهنده مینی کامپیوتر