مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 10:352021-12-29سياسي

سیلی سخت مردم در حماسه 9 دی / وحدت کلمه رمز بالندگی کشور است


معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: مردم ایران در حماسه 9 دی توانستند، سیلی سختی به فتنه گران و اربابان آنها بزنند و به همه نشان دادند که وحدت مهم ترین عامل بالندگی کشور است.

- حجت الاسلام رضا دیلمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به رغم همه فتنه گری های دشمن، حضور با بصیرت و منسجم ملت بیدار، لحظه شناس و دشمن شناس کشور در حماسه 9 دی در دفاع از ولایت، چشم جریان فتنه را کور کرد.

وی با بیان اینکه حماسه 9 دی تجلی غلبه آگاهانه جنود الهی بر جنود شیطان است، افزود: در فتنه 88 جریان نفاق و نفوذ و کسانی که علاقه به پست، مقام و جاه طلبی داشتند، چشمانشان را کور کرده بودند و با کلید واژه تقلب تلاش کردند تا به اقتدار و آبروی نظام ضربه بزنند و این مانند لکه ننگی بر پیشانی آنها تا ابد نقش بسته است.

دیلمی با اشاره به اینکه برای مقابله با جریان فتنه باید به چند عامل توجه داشته باشیم، ادامه داد: رمز عاقبت بخیری، اتصال قلبی و میدانی با رهبری است، همچنین باید همه وحدت کلمه داشته باشند، چرا که رمز بالندگی و پویایی نظام محسوب می شود.

شکاف قومیتی و مذهبی از اهداف دشمن است وی اضافه کرد: کسی که ندای تفرقه سر می دهد، به دنبال شکاف مذهبی و قومیتی در قامت ایران و اسلام ناب است، بدانید که این فرد یا خائن یا جاهل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیلی سخت مردم در حماسه 9 دی / وحدت کلمه رمز بالندگی کشور است

سیلی سخت مردم در حماسه 9 دی / وحدت کلمه رمز بالندگی کشور است