مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 10:352021-12-29سياسي

بازگشت تردد شناورهای مسافری در نوروز 1401 بعد از 2 سال توقف


مدیر عامل سازمان بنادر بر آمادگی بنادر برای پذیرایی و خدمات دهی به مسافران دریایی در ایام نوروز و تعطیلات پیش رو با توجه به 2 سال توقف در گردشگری دریایی به خاطر شیوع کرونا تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به لزوم اجرایی شدن راهبرد توسعه دریا محور در کشور، گفت: سازمان بنادر در تلاش است این سیاست راهبردی را از سطح شعار خارج کند و با قرار دادن آن در حوزه تصمیم گیری ها، برنامه های بلندمدت، میان مدت و کوتاه مدتی را به کمک دولت و مجلس در این خصوص تدوین و اجرا کند.

علی اکبر صفایی در نشست تخصصی معاونان دریایی بنادر کشور، بر لزوم سیاست گذاری درست از سوی سازمان بنادر به منظور دستیابی خانواده بزرگ دریایی کشور به اهداف خود، چه در بخش ملی و چه در حوزه بین الملل، تاکید کرد و گفت: سازمان بنادر و دریانوردی باید به عنوان نماینده حاکمیت و تصمیم گیر برای بخش های مختلف دریایی، سیاست گذاری های درست و اصولی برای هم راستا کردن امور دریایی کشور در دست اجرا داشته باشد.

معاون وزیر راه وظایف و مسئولیت ها در حوزه حاکمیت دریایی کشور را بسیار حائز اهمیت خواند و اظهار داشت: سالانه 50 هزار فروند انواع شناورهای تجاری وارد بنادر بازرگانی کشور می شوند که از امکانات و ظرفیت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت تردد شناورهای مسافری در نوروز 1401 بعد از 2 سال توقف

بازگشت تردد شناورهای مسافری در نوروز 1401 بعد از 2 سال توقف