مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 10:402021-12-29اقتصادي

300 دفتر خدمات سلامت جدید در کشور راه اندازی می شود


معاون مرکز هماهنگی امور اقتصادی وزارت بهداشت گفت: یکی از موفق ترین طرح های وزارت بهداشت در زمینه مشارکت با بخش غیردولتی و برون سپاری خدمات، - گروه اجتماعی خبرگزاری فارس، حمید اسدی، معاون مرکز هماهنگی امور اقتصادی وزارت بهداشت اظهار داشت: ایجاد دفاتر خدمات سلامت توسط بخش غیردولتی از چندین نظر مهم است؛ یکی اینکه بار کاری دولت را کاهش داده، کیفیت خدمات ارتقا یافته، میزان رضایت دریافت کنندگان خدمات افزایش یافته و موجب تسهیل خدمات شده بطوریکه نظارت، پایش های واحدهای صنفی نشان دهنده این است که کیفیت و سرعت ارائه خدمات ارتقا یافته است.

  وی افزود: دفاتر خدمات سلامت صرفا در بخش بهداشت محیط و حرفه ای فعال نیستند و ماموریت های جدیدی برای این دفاتر در نظر گرفته شده است.

در جلساتی که با معاونت درمان وزارت بهداشت و با وزارت بهداشت داشته و خدمات با کیفیتی ارائه کرده است که این برگ برنده ای برای وزارت بهداشت است.

وی یادآور شد: بر اساس منطقه جغرافیایی که دفاتر خدمات سلامت ایجاد می شود، چندین نفر بکارگیری می شوند و با ایجاد دفاتر خدمات سلامت جدید، تعداد زیادی اشتغال مستقیم و غیرمستقیم ایجاد می شود.

یکی از نکات مثبت فراخوان تاسیس دفاتر خدمات سلامت جدید این است که تمامی رشته های دانشگاهی با اولویت فارغ التحصیلان دانشگاه های علوم پزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 دفتر خدمات سلامت جدید در کشور راه اندازی می شود

300 دفتر خدمات سلامت جدید در کشور راه اندازی می شود