مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 10:502021-12-29اقتصادي

مرغ تولیدی در مرغداری های چهارمحال و بختیاری مازاد بر نیاز است


رییس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به اینکه تولید مرغ در استان مازاد بر نیاز است، گفت: شرکت پشتیبانی امور دام مرغ مازاد را خریداری و منجمد می کند، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به اینکه تولید مرغ در استان مازاد بر نیاز است، گفت: شرکت پشتیبانی امور دام مرغ مازاد را خریداری و منجمد می کند، تاکنون 55 تن مرغ در استان خریداری و ذخیره سازی شده است.

عطاء االله ابراهیمی 8 دی ماه در جلسه ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بحث شیوع آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در فصل زمستان یکی از موضوعات بسیار مهم است، اظهار کرد: بنابراین باید کنترل و نظارت بر مرغداری ها افزایش پیدا کرده و تامین واکسن نیز در دستور کار قرار بگیرد.

رییس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به اینکه تولید مرغ در استان مازاد بر نیاز است، گفت: شرکت پشتیبانی امور دام مرغ مازاد را خریداری و منجمد می کند، تاکنون 55 تن مرغ در استان خریداری و ذخیره سازی شده و همچنین جدول زمانبندی برای کشتار مرغ تهیه شده است.

وی افزود: در دی ماه سال جاری 335 هزار قطعه جوجه ریزی در مرغداری های چهارمحال و بختیاری انجام شده است که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته میزان جوجه ریزی با ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرغ تولیدی در مرغداری های چهارمحال و بختیاری مازاد بر نیاز است

مرغ تولیدی در مرغداری های چهارمحال و بختیاری مازاد بر نیاز است