مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 11:052021-12-29اقتصادي

سهم اصفهان از بودجه احیای تالاب ها هنوز مشخص نیست


سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان گفت: برای احیای تالاب های کل کشور ردیف بودجه در نظر گرفته شده که سهم اصفهان هنوز مشخص نیست.

- ، محمدرضا قاسمی ظهر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در راستای تبیین بودجه 1401 و بودجه استان اصفهان اظهار داشت: بودجه سندی است که بر روی شئونات زندگی مردم اثر می گذارد و باید تحلیل ها را مردم بدانند تا دچار شُک نشوند.

وی افزود: به عبارتی عموم مردم باید از تشریح بودجه مطلع شوند تا مبنای زندگی خود را با آن تنظیم کنند.

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان گفت: در حذف ارز 4200 برخی گمان می کنند که باعث تورم و گرانی می شود در صورتی که حذف آن رانت های موجود را حذف و باعث منفعت بیشتر است.

فروش کالاها به قیمت بازار نه تمام شده وی افزود: در سبد کالا و مصرفی خانوار حدوداً چهار صد قلم کالای اساسی وجود دارد و سازمان برنامه نرخ رشد افزایش قیمت این چهار صد قلم را تورم می داند که در این سبد 15 قلم مشمول ارز دولتی شده بود.

قاسمی ادامه داد: در این مدت برآورد شد که نرخ رشد این 15 قلم نه تنها کاهش نیافته بلکه نسبت به سایر کالاها بیشتر هم شده است.

وی با بیان اینکه قیمت بازار تابع قیمت تمام شده نیست، گفت: همین امر باعث می شد که قیمت گوشت و مرغ افزایش پیدا کند و هیچ فروشنده ای کالای خود را به قیمت تمام ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم اصفهان از بودجه احیای تالاب ها هنوز مشخص نیست

سهم اصفهان از بودجه احیای تالاب ها هنوز مشخص نیست