مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 11:152021-12-29اقتصادي

نتیجه تحقیقات حوزه کشاورزی به بهره برداران منتقل شد


رییس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: محققان باید نتیجه پژوهش ها را برای استفاده عموم مردم به زبان ساده در اختیار بهره برداران بخش کشاورزی قرار دهند.

- ، عطاالله ابراهیمی پیش از ظهر روز چهارشنبه در آیین افتتاحیه هفته انتقال یافته ها با بیان اینکه در کشور حدود 41 صدم درصد اعتبارات صرف پژوهش می شود، اظهار کرد: این میزان در مقایسه با دیگر کشورها چون هلند، کره، ژاپن و آلمان ناچیز است.

وی با اشاره به اینکه امروزه عصر ارتباطات، اطلاعات، دانش، تحقیق و پژوهش است، عنوان کرد: بدون سرمایه گذاری مطلوب در این بخش نمی توان انتظار رفع مشکلات جامعه را از پژوهشگران داشت.

رییس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تزریق اعتبار در بخش تحقیقات هزینه تلقی نمی شود، تصریح کرد: این اعتبارات به منظور افزایش سرمایه گذاری و گرفتن تصمیمات درست و معقول است.

ابراهیمی واحد تحقیق و پژوهش را قلب تپنده مرکز تحقیقات دانست و ادامه داد: بر اساس قانون بودجه سالیانه یک درصد اعتبارات هزینه ای باید برای انجام تحقیقات و پژوهش هزینه شود که در آستانه تدوین برنامه توسعه سال آینده در این خصوص باید تجدید نظر شود.

وی با بیان اینکه در چهارمحال و بختیاری استفاده از ظرفیت بخش تحقیقات آغاز و نهادینه شده است، عنوان کرد: برای توسعه باید در بخش پژوهش هزینه شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتیجه تحقیقات حوزه کشاورزی به بهره برداران منتقل شد

نتیجه تحقیقات حوزه کشاورزی به بهره برداران منتقل شد