مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 11:152021-12-29سياسي

بهره گیری از فناوری های نوین برای تعقیب و شناسایی مجرمان


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با اشاره به اینکه قرارگاه سرقت طرح های مختلفی در البرز اجرایی شده است، گفت: از فناوری های نوین برای تعقیب و شناسایی مجرمان استفاده خواهیم کرد که این مهم در دستور کار قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حسن مددی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز، در حاشیه نمایشگاه کشفیات پلیس استان البرز، گفت: در اجرای منویات ریاست قوه قضاییه و تاکید وی بر مقابله با ناامنی با سارقان برخورد شدید قانونی انجام می شود.

مددی یادآورشد: طرح ویژه مقابله با سارقان خرد و جمع آوری معتادان متجاهر از هفته گذشته در استان کلید خورد که تاکنون 400 معتاد متجاهر جمع آوری شده اند.

وی افزود: در اجرای طرح هایی که برای پیشگیری و مقابله با سرقت در استان البرز برنامه ریزی لازم صورت گرفته و در قرارگاه سرقت طرح های مختلفی را اجرا کردیم.

دادستان عمومی و انقلاب استان مرکز البرز تصریح کرد: از فن آوری های نوین برای تعقیب و شناسایی مجرمان استفاده خواهیم کرد که این مهم در دستور کار قرار دارد.

مددی گفت: مجرمان بدانند دستگاه قضای با هیچ از افرادی که اقدام به برهم زدن نظم و امنیت شهروندان در جامعه بکنند سرسوزنی تعارف نخواهد داشت و اشد مجازات در انتظار این افراد خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره گیری از فناوری های نوین برای تعقیب و شناسایی مجرمان

بهره گیری از فناوری های نوین برای تعقیب و شناسایی مجرمان