مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 11:352021-12-29سياسي

روایت گری شهادت حاج قاسم روی زمین نماند


فعال عرصه رسانه و رییس خانه مطبوعات قم بیان کرد: روایت گری شهادت حاج قاسم روی زمین نماند.

- حسین همتی در نشست رسانه ای بازتاب شهادت حاج قاسم سلیمانی که با حضور نمایندگان خبرگزاری ها و پایگاه های خبری و به همت فضای مجازی بسیج استان قم در ساختمان هنر و رسانه استان قم برگزار شد، با اشاره به اینکه حاج قاسم سلیمانی یک شخصیت همیشه قهرمان در تاریخ خواهند ماند، اظهار کرد: شخصیت حاج قاسم حتی پس از شهادت هر روز بزرگ تر می شود و این نتیجه ابعاد مختلف شخصیتی ایشان است.

وی با بیان اینکه اگر برای دشمن حذف سردار سلیمانی یک دستور بود، امروز برای حذف نام و عکس ایشان از فضای مجازی روزانه هزینه می کنند، مطرح کرد: حاج قاسم سلیمانی یک شخصیت نبود بلکه یک مکتب و مدرسه بود و دشمن امروز از این موضوع ترسیده است.

مدیر خانه مطبوعات استان قم با اشاره به اینکه نباید در حالت پدافندی قرار بگیریم، عنوان کرد: در این راستا ما باید برنامه تعریف کنیم و بدنبال سرمشق کردن مکتب حاج قاسم سلیمانی به جهانیان باشیم چراکه ما در یک موقعیت تهاجمی هستیم و این دشمن است که باید در موقعیت دفاع قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه این رویش ها نباید روی زمین بماند، خاطرنشان کرد: با نگاه ایده آلانه اگر به شخصیت حاج قاسم و اقدامات انجام شده نگاه کنیم در خواهیم یافت که حتی به اندازه نام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت گری شهادت حاج قاسم روی زمین نماند

روایت گری شهادت حاج قاسم روی زمین نماند